Гімназія № 8

Прийом до 1-го класу




САМОДІАГНОСТИКА  ГОТОВНОСТІ  ДИТИНИ 

ДО  ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ  ДЛЯ  БАТЬКІВ

    

Оцінка інтелектуального розвитку

1. Чи володіє дитина основними поняттями, наприклад: правий/лівий, великий/малий, вгору/вниз?

2. Чи здатна дитина зрозуміти найпростіші випадки класифікації, наприклад: речі, які можуть котитися, і речі, які котитися не можуть?

3. Чи може малюк вгадати кінцівку простої історії?

4. Чи може дитина утримати в пам'яті і виконати як мінімум три вказівки?

5. Чи може дитина назвати більшість заголовних і малих літер алфавіту?

Оцінка базового досвіду дитини

6. Чи доводилося дитині супроводжувати Вас на пошту, банк, магазин?

7. Чи був малюк у бібліотеці?

8. Чи доводилося дитині бувати в зоопарку, в селі, в музеї?

9. Чи була у Вас можливість регулярно читати малюкові або розповідати йому історії?

10. Проявляє дитина підвищений інтерес до чого-небудь, є у нього хобі?

Оцінка мовного розвитку

11. Чи може дитина назвати і позначити основні оточуючі її предмети?

12. Чи легко дитині відповідати на запитання дорослих?

13. Чи може дитина пояснити, для чого служать різні речі: щітка, пилосос, холодильник?

14. Чи може дитина пояснити, де розташовані предмети: на столі, під столом?

15. Чи в змозі дитина розповісти історію, описати який-небудь випадок, що стався з нею?

16. Чи чітко дитина вимовляє слова?

17. Правильна мова дитини з точки зору граматики?

18. Чи здатна дитина брати участь у загальній розмові, розіграти якусь ситуацію або грати в домашньому спектаклі?

Оцінка рівня емоційного розвитку

19. Чи виглядає дитина веселою (вдома і серед товаришів)?

20. Сформувався у дитини образ себе як людину, яка багато чого може?

21. Чи легко дитині переключитися при змінах у звичному розпорядку дня, перейти до виконання нового завдання?

22. Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у виконанні завдання з іншими дітьми?

Оцінка вмінь спілкування

23. Чи включається малюк в гру інших дітей, чи ділиться з ними?

24. Чи дотримується він правил (порядку слідування), коли цього вимагає ситуація?

25. Чи здатна дитина слухати, не перебиваючи інших?

Оцінка фізичного розвитку

26. Чи добре дитина чує?

27. Чи добре вона бачить?

28. Чи здатна дитина посидіти спокійно протягом деякого часу?

29. Розвинена у неї координація моторних навичок, наприклад, чи може вона грати в м'яч, стрибати, спускатися і підніматися по сходах?

30. Чи виглядає дитина бадьорою і захопленою?

31. Чи виглядає дитина здоровою, ситою і відпочившою?

Зорове розпізнавання

32. Чи може дитина ідентифікувати схожі і несхожі форми? Наприклад, знайти картинку, несхожу на інші?

33. Чи може дитина розрізняти букви і короткі слова, наприклад боб/поп, кіт/рік?

Зорова пам'ять

34. Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спочатку показати серію з кількох картинок, а потім одну прибрати?

35. Чи знає дитина своє власне ім'я і хоча б 6-8 назв предметів, що зустрічаються в її повсякденному житті?

Зорове сприйняття

36. Чи здатна дитина розкласти по порядку (у заданій послідовності) серію картинок?

37. Чи розуміє дитина, що читають зліва направо?

38. Може він самостійно, без сторонньої допомоги скласти головоломку з 15 елементів?

39. Чи може малюк інтерпретувати картинку: сформулювати головну думку, простежити зв'язки?

Рівень слухових здібностей

40. Чи може дитина римувати слова?

41. Чи здатна вона розрізняти слова, що починаються на різні звуки, наприклад, ліс/лис?

42. Чи може дитина повторити за дорослим кілька слів або цифр?

43. Чи здатна дитина переказати історію, зберігши основну думку і послідовність дій?

Оцінка ставлення до книг            

44. Виникає у дитини бажання подивитися книги самостійно?

45. Уважно і з задоволенням вона слухає, коли їй читають вголос?

46. Задає дитина питання про слова і інші друковані знаки (позначки)?

  


Контакти:
м. Зароріжжя
вул. Європейська 14а
тел: (0612) 769-80-26
Розробник: © Cherniuk